HİKAYEDE DEVAM EDIYOR :AZİZE KARTI VE ANLAMI

Azize nam-ı değer baş rahibe :)

Açıkçası bu kartı anlatırken diğer kartlarda olduğu gibi bir yol izlemeyi düşünüyordum hatta yazımı hazırlamıştım fakat azize o kadar derin ve o kadar sırlı bir kart ki onu daha detaylı anlatmam gerektiğini düşündüm. En başında söylediğimiz gibi kartlarımızın anlamlarını bilmeye değil onları anlamaya ihtiyacımız var bence :)

Kartımızda ne görüyoruz lütfen kartınızı desteden çıkarıp elinize alın böylece daha iyi analiz edeceğiz.Benimde şu an elimde :)
İki sütunumuz var ve bir kadın üzerinde beyaz bir elbiseyle ve mavi bir pelerinle bize bakıyor. Hemen arkasında dikkatle işlenmiş figürler var. Üzerlerinde nar meyvesi ve hemen yanlarında dallar bulunuyor. Kadının üzerinde bir haç ve ayaklarında ay sembolü var. Şapkasını da unutmamak gerek.

Şimdi Sütunlardan başlayalım ;
iki sütun ve birinde B harfi birinde J harfi var. Biri siyah ve biri beyaz renkte. Bu sütunlar Süleyman mabedindeki  yani Hz. Süleyman'ın Kudüs'te yaptığı mabedin sütunların birer tasfiri. Jakin ve Boaz sütunları, mabedin girişinde bulunan bu sütunlar. Masonluğun temelindeki sütunlar. Çok sırlı ve derin bir anlamı var fakat biz bu kadar derinden incelemeyeceğiz.Dilerseniz bu konuyla ilgili çok kapsamlı araştırmalar yapmış bir çok kaynak mevcut eğer ilgi alanınıza giriyorsa onlardan faydalanabilirsiniz. Söylenenlere göre Tevratta geçen bu iki sütundan Boaz erkekliği Jakin kadınlığı anlatır ve bir araya geldiklerine üreme kavramına vurgu yapar.Bu iki sütunun göğü taşıdığı da söylentiler arasındadır. Dikkat ederseniz arka plan mavidir. Ve gökyüzünün mavi renkte olduğunu düşünürsek üzerinde durmamız gerekiyor bence. Her şeyden önce bu sütunlar içinde yaşadığımız aleme ait değildir. Yani gizli sırlar ve diğer alemler söz konusu bu da başlı başına mistik olayları ve doğa  üstü güçleri anlatmaya çalıştığının bir göstergesi.

Nar figürleri , nar meyvesi her zaman için bolluk ve bereketi çağrıştıran bir sembol olmuştur. Yunan mitolojisinde yada eski mısır uygarlığına bakıldığında bile.bazı kültürler sonsuzluğun sembolü olarak kabul etmişler ve üremeyi çoğalmayı bolluğu anlatmışlardır nar figürleriyle.

 Peki ya ay onun orada ne işi var:)
 Aya dikkatlice bakarsak onun sanki gökyüzünde bulutların arasında duruyormuş gibi göründüğünü fark edebiliriz. Ay genelde duyguları anlatır. romantik filmlerde her zaman ay ışığında ilan i aşk edilmesi gibi.

Üzerindeki haç bu bir korunma anlatır. Hristiyanlar üstlerinde taşıdıkları hacın onları koruduğunu düşünür ayrıca sonuçta bir rahibeden bahsediyoruz.

 Şimdi genel olarak resmimize bakalım. Öncelikle burada bir kadın var. Bu da demek oluyor ki kadınsı bir güç kartımıza hakim. Erkek egemenliği gibi bir durum söz konusu değil.Sütunlar ,onlar kadınımızın hemen sağ ve sol köşesinde yani mabedin girişinde oturan bir kadın. Güçlü bir kadın. mistik güçleri olan hisleri kuvvetli bir kadın. Belki açıklayamaz bunları ama mabedin sırları onunla birlikte üstünde mavi gökyüzü altında zemin o yer ile gök arasındaki denge yada bir bağlantı.Ayrıca üremeye o kadar dikkat çektik yani anaç bir kadın yardımsever biri. Gizemli bir kadın olduğunu söylemem gerek yok sanırım.Duygusal ama duygularını kontrol edebiliyor.  Ve dikkat ederseniz resimde bilinmezliklerin yanı sıra karşıtlıklar çok fazla renk uyumu gibi. Siyah rengin karşıtı beyaz renktir. Mavi rengin karşıtı ise sarıdır.Ama hepsi dengelidir. Üstü mavi zemin sarı,Solu siyah sağı beyaz. Yani o tüm bunları kontrol edebilecek kadar zeki bir kadındır. Her kes böyle bir kadın ister sanırım:)
Genelde kartın açıklamasında göreceğiniz ideal kadınla tanışmak cümlesi buradan gelir.Ayrıca dikkat edersek duruşundan ve kıyafetlerinden onun kolay elde edilebilecek biri olmadığı da belli olur.Çok sakin görünüyor bu da onun sabırlı olduğunu anlatıyor. Gelecek olanı bekleyen biri sabırla. Ne Jokerdeki toyluk nede büyücünün gözlerindeki hırs onda yok.

Açılımlarımızda azizeyle karşılaşırsak ; aklımıza gelen ilk şey onun bir koruyucu kart olduğu olmalıdır. Geleneklerine bağlı ve manevi yönü gelişmiş bir kadını anlatır genelde. Bu kadının hisleri kuvvetlidir. Erkek için yapılan bir açılımda bu kart onun hislerinin gelişmiş olabileceğini anlatabilecek olsa da genelde onun üzerinde etkili olan bir kadından bahsedebilir. Bu kadın onu koruyan ve ona yol göstermeye çalışan kesinlikle çok akıllı ve dengeli biri olabilir. Diğer yandan bu kart aslında aradığımız cevapların yani sorduğum soruların cevaplarının içimizde olduğunu ve hislerimize güvenmemizi, yani iç sesimize kulak vermemizi tavsiye edebilir.

Her hangi bir sorunuz olursa lütfen bana ulaşın. Unutmayın; hisler sizin, tercih sizin ve yorum sizin:)

Bir sonraki yazımda imparatoriçe kartı ile devam edeceğiz:)



Yorumlar

  1. O kadar güzel,su gibi anlatmışsınız.lütfen tüm kartları bu şekilde anlatın.ve rica etsem açılımlarda da ne anlama geldiğini ayrıca yazarsanız çok seviniriz.çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba öncelikle çok teşekkür ederim yorumunuz için anlatımımı beğenmiş olmanıza sevindim:) açılımda her kart için konumu,yanına gelen diğer kartlar ve sorulan soru çok önemli.çok fazla kombinasyon olur ve ben hislerinizle yorumlamanız taraftarıyım :) fakat açılımınız da çıktığı konumu ve çevresindeki kartları yazarsanız bana birlikte yorumlayabiliriz

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sahiden çok güzel yorumlamışsınız.Ağzınıza hislerinize sağlık.Ben de sizden açılım yapmanızı rica etsem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) elbette yardımcı olmak isterim :)

      Sil
    2. Merhaba azize kartı icin genel bir kanı olan 2. Kadın enerjisi deyimi ne kadar dogru sizce? Iliskinin gelişimi sorusunda tılsım ası ile birlikte çıktı nasıl yorum yapabiliriz? Simdiden teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ezgi hanım kusura bakmayın yeni gördüm yorumunuzu gecikmeden dolayı özür dilemek istiyorum öncelikle. 2. kadın enerjisinden kastınız tam olarak ne acaba? yasak kadın gibi mi bir durum mu? Aldatma? Bu kısmı anlayamadım fakat tılsım ası ve azize birleşimi ilişki yorumunda kesinlikle bir aldatmadan söz etmez aksine çok olumlu kartlardır. İki kartın birlikte bir erkek için kendini göstermesi o erkeğin hislerinin size karşı doruk noktasında olduğu ve bu ilişkinin ciddiyet taşıdığı anlamına gelir. Yine de ilişki açılımı için diğer kartları ve pozisyonu iletirseniz bana yorumlayabiliriz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. kartin aşk açılıminda ters çıkması ne anlama geliyor sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) karta göre değişir anlamlar bazen güzeli anlatır bazen çirkini . ben ters kart yorumlamıyorum maalesef fakat yinede yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım :)

      Sil
  6. Selamlar. Erkeğin bana duyguları için 3 kart çektim. Ermiş. Ters Azize ve Ters Tılsım Ası geldi. Rica etsem yorumlama yardımcı olur musunuz? Teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) bu kartlar istenildiği gibi oluşturulamamış bir ilişkiyi gösteriyor gibi çok fazla soru işareti ve hayal kırıklığı var. fakat ilişki açılımı tavsiye ediyorum size net bir yorum yapmak için.kartlarınızı yazarsanız yorumlayalım :)

      Sil
  7. Merhaba yarım kalan eğitimimin aynı yerde mi olcağını sorduğumda ters azize çıktı bu ne demektir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cevabı evet veya hayır olan sorularda doğru yorum yapabilmek için iki kart seçmenizi tavsiye ederim. şu şekilde;
      aynı yerde olacak diyerek bir kart seçin ardından farklı yerde olacak olarak bir kart seçin ve o iki kart üzerinden yorum yapalım :)

      Sil
  8. Aşk için açılan kartlarda bu kart kılıç şövalyesi ve aşıklar kartı çıktı. Yorum ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) soru ve detaylar önemli maalesef sağlıklı yorum yapmak için fakat genelde şövalye kartlarımız kişileri anlatır. bu sebeple daha açık şekilde bir ilişki açılımı yapmanızı tavsiye ederim. burçlarınızı ve kartlarınızı yazarsanız yorumlayalım birlikte :)

      Sil
  9. Merhaba.. Ben de flörtümün bana hislerine dair geçmiş şimdi ve gelecek olarak 3 kart çektim. Değnek yedilisi, azize ve büyücü çıktı. Azize beni anlatıyor biraz. azize için çabalamış diyebilir miyiz? Yoksa gizlenen şeyleri mi söylüyor bu açılım :(

    Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Benim karar açılımında son kartım Azize kartı çıkmıştı . Yani bir konuda kararsız kaldım ve sonuç kartım Azize kartı çıktı . Azize kartından bir önceki kart ise kılıç altılısıydı. Yorumunuz nedir acaba ? Kariyerim için şehir değiştirmek istiyorum ve kalsam mı gitsem mi diye kararsız kalmıştım . Gidersem iyi şeyler olucak mı diye sormuştum .Kartlarım çok kötü çıktı ; imparatoriçe ters aşıklar ters kılıç üçlüsü kupa kralı kupa sekizlisi ters kılıç altılısı ve Azize . Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. Kartımda para asi, azize ve aziz çıktı yorumlar misiniz

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, kartlarla ilgili yorumlarınız ve kart hakkında derin bilgileri oldukça güzel ve bir o kadarda doğru anlatmamız çok güzel. Okuyan kişi bilgi alıyor bu çok önemli. Emeğinize sağlık
    Azizenin sırrı açılımı yaptım
    BİR mahkeme sürecinin ne olacağı ile ilgili, yorum aşamasında tıkandım bu konuda yardımcı olursanız memnun olurum
    Açılım şöyle,
    1. Güç
    2.aziz
    3.kupa 2
    4.asa 9
    5.kupa prensi
    6.azize
    7.tılsım 6
    8.ermiş
    9.asa 8

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar azızenın sırrı acılımında 9.kart yanı azızenın sırrı olarak kapalı kart azıze cıktı cıdden cok garıp ozel bır manası varmı sordugum soru evlılıktı tesekkurler

    YanıtlaSil
  14. Ekin ben mail adresinizi goremedim ama burdan umarim ulasabilirim size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok geç bir dönüş oldu aslantastugce@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

      Sil
  15. Salam zəhmət olmasa yazardız azize kartının evlilikle baglı bir mənası var?Yeni biriylə ciddi söz nişan olacaqmı sulana düz deyenek dörtlüsü,düz ay kartı ve düz azize kartı gəlibsə mənası yorumu nədir? Olacaq deməkdi?

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar, cinsellikle alakalı sorduğum evet hayır sorusuma azize çıktı. Bunu bi kaç kez tekrarladım hep azize çıktı :) azize evet mi der hayır mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cinsellikle alakalı demişsiniz fakat soru nedir tam olarak. Yani biriyle bir şeyler yaşamak için sorduysaniz azize net olarak yaşama diyor. Fakat onun başkasıyla olan durumu için sorduysaniz hayatında biri var evet diyor olabilir.tam soruyu yazarsanız yorumlayabilir iz. Bir de evet hayır çok sağlıklı bir açılım olmaz . Bu konu ne durumda diye en az iki kart çekip yazarsanız birlikte yorumlayalım:)

      Sil
  17. Merhabalar ben azize ve aziz kartını yorumlarken zorlanıyorum.Eski erkek arkadaşım için kar seçtim. Biri var dedi inanmadım ama içime kurt düştü. Ben de benim aramamdan sonra bu kadından ayrıldı mı diye kartlar seçtim. KULE, TILSIM PRENSİ , KILIÇ BEŞLİSİ ,TILSIM YEDİLİSİ, KUPA DÖRTLÜSÜ ,DEĞNEK SEKİZLİSİ , AZİZE ÇIKTI. o konuşmadan beri azzie her gün çıkıyor. siz ikinci kadın değil dediniz . o zaman senden başka hayatında kadın yoktur yorumu da yapılabilir mi çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azize aynı zamanda koruyucu bir karttır. Sizin korundugunuzu söylüyor şuan bu kartlar. Soruyu net sormanız gerekiyor. Evetli hayırlı değil. Yani sorunuz o kişiyle ilişkisi ne durumda ? Yada Onun aşk hayatı ne durumda yada bana karşı hisleri neler? Sorunuzu sorup kartlarınızı yazın yorumlayalım:)

      Sil
  18. Merhaba, ismim fatma, yurtdısına seyahatim olacak. .... ya yapacagım seyahat iyi gecermi diye sırdum; azize kartı geldi... Bunu nasıl yorumlamalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hislerinize güvenirseniz ve kendiniz olmaktan vazgecmezseniz yani normalde ne yaparsınız ne yapmazsınız bunları aklınızda tutup ilerlerse iz güzel bir yolculuk olacak yanlız seyahat kalıcı olabilir. Yani yerleşebilirsiniz gideceğiniz yere.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

JOKER AÇILIMI

HİKAYE BAŞLIYOR : JOKER KARTI VE ANLAMI